stycznia 22, 2018

Pierwszy post



Hej wszystkim! 
Witam Was w czymś nowym... Niekoniecznie dla mnie. Powiem tak. Jeśli do czegoś mnie ciągnie staram się dążyć do zrealizowania tego celu. W tym przypadku jest to prowadzenie bloga. Nie będę mówić tu dużo o sobie, ponieważ jak na ten moment jeszcze nie chce. Wystarczy to, że nazywam się Weronika i mam 16 lat. Można powiedzieć, że już w jakimś stopniu mnie znacie. 

Nie będę wypisywać tutaj nie wiadomo jak dużo akapitów, bo to dopiero pierwszy post. Mogę Wam tylko przybliżyć co będziecie mogli tu znaleźć na ten moment. Będą to posty typu "kartka z pamiętnika", gdzie opiszę swoje doświadczenia/obawy czy inne tego typu rzeczy, jeśli pojawią się pytania to Q&A, mini opowiadania i dużo innych rzeczy. 

Wpisy będą o tematyce spontanicznej, czyli to co wpadnie mi do głowy danego dnia. Mam nadzieję, że będą pojawiać się jak na razie codziennie, bo obecnie mam ferie, więc mam jeszcze tydzień wolnego czasu. Ostatnią kwestią są zdjęcia, które nie są moje, ale będę się starać pod każdym postem dawać linki skąd je wzięłam. Najczęściej będzie to tumblr. Niestety dwa zdjęcia użyte w tym poście są już stare i nie mogę znaleźć ich znowu na tumblr, więc dziś linków nie dam... :( 

Standardowo zapraszam do obserwowania bloga i komentowania postów. Mam nadzieję, że uda nam się zebrać tutaj jakieś grono odbiorców na stałe :) 

Do następnego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Wer-blog , Blogger