stycznia 24, 2018

Pełna zmiana



Myśleliście sobie jak to jest żyć w nudnej i szarej rutynie? A może jest tak u Was? 
Jeśli tak, zgaduję, że boicie się zmian, które mogą odrobinę namieszać w waszym życiu. Czy to zmiana koloru włosów, stylu życia czy nawet garderoby. 

Żyjemy  w czasach, w których ludzie na okrągło są poddawani opinii innych, a co gorsza, my jako młodzi ludzie o wiele bardziej bierzemy różne obelgi czy wyzwiska skierowane w naszą stronę do siebie. 

Nie powiem, że sama tak nie robię. Nie chcę tu kłamać. Jestem strasznie wrażliwą osobą. Nie mylcie tego z określeniem nieśmiałej osoby. Często ludzie, którzy zdążą mnie w jakimś stopniu poznać zauważają te cechy, lecz zaczynają je mylić. Sami zaczynają się gubić w swojej opinii o mnie.

Wrażliwa i uczuciowa, ale zarazem pewna siebie? Coś nie pasuję... W sumie sama nie wiem dlaczego. Żyję w latach, w których moim zdaniem pewność siebie jest rzeczą podstawową. Oczywiście nie chce narzucać nikomu ( kto naprawdę tej pewności w sobie jeszcze nie znalazł ) tego zdania, ale powiem Wam jedno. Od kiedy ja odnalazłam w sobie pewność wyboru czy charakteru żyję mi się o niebo lepiej. Mój każdy dzień jest inny. Czuję jakbym wstawała jako nowa osoba... 

Jeśli chcecie znaleźć w sobie wole walki, by coś zmienić wystarczy rozejrzeć się dookoła. Czasami okaże się to osoba, którą znacie lub dopiero ją poznajecie. Może być też to decyzja, która wpłynie odpowiednio na wasz charakter. Np. wcześniej wspomniane farbowanie włosów, czy zmiana garderoby. Osobiście często eksperymentuje w tych obu dziedzinach. Wczoraj byłam jeszcze blondynką, a dziś wstałam z ciemno brązowymi włosami. Taka decyzja może zwiększyć lub zmniejszyć pewność siebie. To nieuniknione. Dlatego szukajcie się codziennie w innych miejscach. To również zabiera wam rutynowy dzień, który automatycznie zmienia się w coś niezwykłego:) 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak to będzie wyglądać. Posty tego typu będą przeważać mój blog. Jeśli podoba Wam się taka tematyka to zapraszam do obserwowania bloga. Czekam na waszą opinie w komentarzach:) 



2 komentarze:

  1. Coś czuję że Twoje posty będą interesujące.Zostaję z Tobą na dłużej
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Wer-blog , Blogger